DVDA Clan

DVDA Swiss Clan

NVIDIA Geforce Karten

Alles für den PC

NVIDIA Geforce Karten

Beitragvon Meuchel » Sa 17. Jul 2010, 14:23

NEUE KARTE, NEUES GLÜCK :-)
Bild
Benutzeravatar
Meuchel
Fun-Member
Fun-Member
 
Beiträge: 530
Registriert: Mo 30. Nov 2009, 22:14
Wohnort: Meggen LU

Re: NVIDIA Geforce Karten

Beitragvon Meuchel » Sa 17. Jul 2010, 14:25

wenn hützutags ned ufpasst wird me nur no bschisse...

http://www.gamestar.de/hardware/news/grafikkarten/2316362/geforce_gtx_460.html
Bild
Benutzeravatar
Meuchel
Fun-Member
Fun-Member
 
Beiträge: 530
Registriert: Mo 30. Nov 2009, 22:14
Wohnort: Meggen LU

Re: NVIDIA Geforce Karten

Beitragvon DesertFox » Do 26. Aug 2010, 08:15

GeForce GTX 480 ist wohl immer noch die einzige Karte der Ati annähernd das Wasser reichen könnte.

http://www.hartware.de/review_1103.html

Hier ein kleiner Testbericht der Karte.
DesertFox
 

Re: NVIDIA Geforce Karten

Beitragvon sFace » Mi 1. Sep 2010, 17:05

ich würd euch empfehle kei neui graka z`kaufe... alo momentan nonit !

wiso froget sich sicher einigi, es isch ganz eifach z.z. sind die "neue" grakas wo jetzt momentan super sind nit grad bilig vom priss her. i würd euch empfehle uf die next gen. grakas zwarte und den für die öpis z`investiere! damit meh so spiel wie crysis 2 oder anderi neui titel uf highend spiele cha. ich erinner euch nur dra wil das ganze mit 3d isch scho geil ! ich ha es paar spiele titel testet mit dem neue nvidia 3d vision und es isch eifach geil, nur es isch nonig voll us greift, also wartet uf die NEXT GENERATION GRAKAs es wird sich lohne...
Good Fight Good Night Bild Bild

Bild

Bild Bild

Requiem of a dream

Bild
Benutzeravatar
sFace
 
Beiträge: 126
Registriert: Mi 10. Mär 2010, 21:59
Wohnort: Basel

Re: NVIDIA Geforce Karten

Beitragvon DesertFox » Do 2. Sep 2010, 06:47

Frogt sich nur was nonig usgrieft isch Grafikcharte oder Games. Han mol en bricht gläse das es sowieso in nöchschter Zit nonig so wird sie wie im Kino wo eim Bilder Regelrächt entgägechömid und wenns denn mol so wit isch frog ich mich öb denn games so wie au Film no weniger handlig hend und no meh nur um effekt god. Vor allem immer mitere Brülle vorem Chaschte hocke chanmer au ned so vorstelle.
DesertFox
 

Re: NVIDIA Geforce Karten

Beitragvon sFace » Do 2. Sep 2010, 18:03

das mitem mit de brülle vorem chaschte hocke stimmt, de rest nit eso....

ich has bin kolleg testet mit, er het sich das zur zit einzige 3d system uf pc chauft sprich nvidia 3d karte de dazu körige 3d monitor und brülle...

es git aber zurzit nit soviel games wo 3d unterstützte... soviel mol dazue. aber es git es paar und ich muess sage technikt isch scho relativ guet.


3d system funktz leider nur bi spiel wos unterstützet und ich muss erlich sage das 3d isch geil. es chöme einem sache entgege und meh gseht auch ind tiefi sprich in monitor ine.
bi de andere games isches halt es biliges 3d erläbnis...

mis fazit isch die 3d generation isch erscht im cho, nvidia isch de vorritter in bezug vo pc games in 3d. deshalb lohnt es sich zwarte. will ich denk mol wen das ati au no anebringt den wird sich das sehr schnel entwikle, und wichtige isch au das games 3d ready sind.

das isch s`gliche mit de pc`s do wird 2011 au no öpis cho. deshalb schiesste euer geld nit zum fenster use und wartet :)
Good Fight Good Night Bild Bild

Bild

Bild Bild

Requiem of a dream

Bild
Benutzeravatar
sFace
 
Beiträge: 126
Registriert: Mi 10. Mär 2010, 21:59
Wohnort: Basel

Re: NVIDIA Geforce Karten

Beitragvon MastaBudda » Do 2. Sep 2010, 22:49

sgliche esch jo met directx 11! do gets au erscht wenigi games wo das unterstötzed und au die brenged nonigmol alles ane! nach minere meinig chasch do no lang druf warte bes das alles brucht werd!
Benutzeravatar
MastaBudda
Fun-Member
Fun-Member
 
Beiträge: 225
Registriert: Mi 2. Dez 2009, 15:55

Re: NVIDIA Geforce Karten

Beitragvon DesertFox » Fr 3. Sep 2010, 06:55

Das hatt schon was Budda, irgendwie bringen sie auf den Markt und bevor es überhaupt richtig ausgenutzt werden kann kommt schon wieder das nächste an die Reihe. Quad Cores giebts ja mittlerweile schon fast eine ewigkeit, aber aufkommen und ausnützen kann man sie langsam erst jetzt. Deshalb verstehe ich nicht was mir ein 6 Core nützen sollte. Ein echter Freak kaufft sich fast immer das beste für seinen PC aber ausnutzen können wir es nur selten, denn bis es gebraucht wird ist die gekaufte Technik meist schon wieder zu alt. Ist halt auch ne Geldmacherei wie bei den Computerspielen.

Und das wird auch in Zukunft nicht mer besser.
DesertFox
 

Re: NVIDIA Geforce Karten

Beitragvon DesertFox » Fr 3. Sep 2010, 07:01

@Face: Braucht man nicht einfach nur eine nVidia die 3d Vision unterstützt? weil meine 9800gt hatt das auch schon. hab mal draufgeklickt und dann kam etwas das man die Brille anschliessen sollte?!
DesertFox
 

Re: NVIDIA Geforce Karten

Beitragvon sFace » Di 7. Sep 2010, 19:01

jain... du brusch scho eh monitor wo das au wieder geh cha! sunst isches glich no 2d !
Good Fight Good Night Bild Bild

Bild

Bild Bild

Requiem of a dream

Bild
Benutzeravatar
sFace
 
Beiträge: 126
Registriert: Mi 10. Mär 2010, 21:59
Wohnort: Basel

Nächste

Zurück zu Hardware

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast