DVDA Clan

DVDA Swiss Clan

Momentane Situation

Algemeini Neuigkeite wo de Clan betrifft

Momentane Situation

Beitragvon Snake_Shit » Mi 4. Apr 2012, 17:41

Hoi DVDA's

Ich bin ab morn obig in Duabi also nömme grad so vell omme! Werd versueche zwesche dürre mal ihnezluegge falls das möglech esch.

Mer hennd vor ca. 2 Woche so zemlech de halbi Clan müesse usschlüsse weil sie sech nömme Gmolde hennd...Jetz esches aber keis stückli besser worde! ich möchti euch doch bitte Meldet euch meh em Forum und gönnd au ess TS wenner zoocked demmit mer wemmer im Forum esch au gseht das öbber Online esch! schadet jo ned! Un bitte meldet euch no uf gegner-suche.de ah demmit mer dete mal alli registriert sennd ond denn au chönnd wedder es paar Fun-Wars mache. Weil wenn das ganze so wiiter gad bruchemmer de Clan ned und au mer Leaders wennd au gar ned emmer euch do müesse Bitte das ehr euch meldet! Ich bin da zwar ned das beschte Vorbild aber De Meuchel ond FloriKS gebed sech werklech müeh met verschide sache üsses Forum am läbe zhalte.

Falls öbber kei Lust meh hed be euss zie denn sell er das eus melde aber das esch ned euses Ziel... Mer sennd en Fun-Clan und wennd au das mer mal zwische durre chönnd metenand Zocke und em Forum chönnd sache usstusche! Un ab und zue mal öbbis Poste das sett glaub be Jedem mal dinne lige...

Allso demfall allne no schöne Ostere

lg Snake and DVDA Leaders
Snake_Shit
Leader
Leader

Zurück zu NEWS NEWS NEWS